Waar je huis woont

Ik vond deze tag op de site van dirk1heidi en vond hem leuk om over te nemen!
1. Waar woon je en ben je hier geboren en getogen?

Ik woon sinds twee jaar in het dorpje Beneden-Leeuwen, dit ligt in het land van Maas en Waal. Maar ik ben geboren in Oss.
2. Voel jij je hier thuis? En waarom woon je hier (niet) graag?
Ja ik voel me zeker thuis, iedereen vraagt of ik niet moet wennen om in een dorp te wonen, maar het is heel fijn, lekker rustig en ik vind ons huisje erg fijn. En daarbij trek ik me niks van anderen aan. Ze wennen maar aan mij ipv ik aan hun 😉
3. Wil je hier blijven wonen?
Jazeker! Of ik moet een groot geldbedrag winnen, dan wil ik wel verhuizen.


4. In wat voor een soort huis woon je?
Een rijtjes woning, met drie slaapkamers en een hele ruime zolder met vaste trap en dakkapel, en een tuin. Het is een blok van vier, en het waren huurhuizen, maar er heeft een groep met begeleid wonen in gezeten. Het huis was dus erg uitgeleefd en we hebben er drie maanden aan lopen klussen.


 5. Wat vind je het allerleukst en het allerstomst van jouw woonplaats?
Het allerleukste vind ik dat het wel rustig wonen is, maar er wordt ook veel georganiseerd. De omgeving is prachtig, je kunt heel mooi over de dijk wandelen. Het stomste vind ik dat veel doorgaande wegen zo smal zijn.. En dat de winkels op maandagochtend niet allemaal open zijn.


6. Als je mocht kiezen, in wat voor huis en in welke plaats zou je dan wonen?
In een splinternieuwe of gerenoveerde boerderij met een stuk grond waar ik dan twee eigen paarden kan stallen, met bak en wei…


7. Wat is op dit moment dé hotspot in jouw woonplaats?
Uuhhh….. Voor mij de action hahahahhaa!!

Nou dit was het! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

Neem deze tag gerust over!!
Xxx

Geef een reactie

