Euthyrox

Zeven weken geleden ben ik van schildklier medicijn veranderd omdat de Thyrax op was.

Dag 1 voelde ik me hyper, daarna een weekje wat beter en sindsdien voel ik me hyper, gejaagd, moe, ik slaap slecht, hoge hartslag enz…

Duidelijk een gevalletje Hyperthyreoide, oftewel een te snelle schildklier.

Afgelopen week bloed moeten prikken want ze kunnen pas na 6 weken nauwkeurig testen, en inderdaad, te snel!!

Mijn TSH is onder de 0.1 en mijn vrije T4 is 21.7

Ik voel mij het beste als de vrije T4 rond de 19 is en dus moet mijn dosering omlaag!!
Xxx

Geef een reactie

