Vakantie

Nog 3 en halve week en dan heb ik vakantie!! Lekker 10 dagen naar de Dordogne met vrienden!
Ineens is dat besef er, en dan ben ik er ook zoooooo aan toe!!
Dan heb ik totaal geen zin meer om te werken, al helemaal niet omdat ik deze week 5 dagen moet ipv 4, en dan ga ik echt twijfelen of ik mijn werk nog wel leuk vind, en of dit het wel is. Moet ik niet een keer wat anders doen na 14 jaar…. Ik ben de hele tijd moe… Dat soort dingen.
De laatste week voor de vakantie dan is dat gevoel voorbij en boeit het me niet wat er allemaal gebeurd, ik heb toch bijna vakantie!!!

Hebben jullie dit ook wel eens??

Xxx

3 gedachten over “Vakantie

  1. In je vakantie heb je wel tijd genoeg om na te denken over je werk en of het misschien niet eens tijd is om iets anders te gaan ..
    Geen overhaaste beslissingen nemen, denk er goed over na !
    En geniet vooral van je welverdiende vakantie 😀

    Liked by 1 persoon

    1. Thanx!! Ja dat is zo maar ik vind dat heel lastig. Ik heb altijd zo’n fase voor de vakantie. Maar ik vind mijn werk wel heel leuk maar wel veel. En het is lichamelijk zwaar, vooral na mijn operatie dus de gedachte om minder te werken is er wel.

      Like

  2. Ik denk dat het gewoon zo een periode is voor je vakantie begint dat heb ik ook altijd maar wanneer je terug komt en je zit weer een beetje in je ritme is het alweer goed .

    Like

Geef een reactie

