Fittest 2

Vandaag heb ik mijn tweede fittest gehad!
Na 12 x sporten (In 8 weken tijd, ik wil twee keer per week maar soms lukt het maar 1x) was mijn schema klaar, en dan krijg je een nieuwe fittest en een nieuw schema.
Het ging echt veel makkelijker dan vorige keer!

Mijn hartslag was in rust 116, erg hoog. Vijf weken geleden ben ik overgestapt naar een ander schildkliermedicijn en ik weet bijna wel zeker dat de dosering te hoog is. Maar ik mag pas volgende week bloedprikken om te testen. De hoge hartslag geeft ook wel aan dat ie te snel is!!

Mijn conditie is iets verbeterd, mijn buik en rugspieren waren veel sterker geworden, maar mijn borst en beenspieren waren gelijk gebleven.

Mijn gewicht is met 3 kilo gedaald, en mijn vetpercentage 2%.
Dit lijkt weinig, maar met een klierende schildklier is dit best iets om trots op te zijn!!

Ik heb nu een nieuw schema, met iets meer oefeningen om de onderrug te versterken!

Maandag begin ik ermee, ik heb er zin in!!!

Xxx

Een gedachte over “Fittest 2

Geef een reactie

