Body & Fit shop

Ondanks dat ik niet echt te spreken ben over de Whey Perfection en de Smart Protein van Body&Fitshop, heb ik toch weer een bestelling gedaan!!
Ik vind de smaken nogal chemisch smaken en mierzoet!! Alhoewel de Cookies&Cream wel heel lekker was… Dus van deze smaak heb ik een zak Smart Protein gemaakt, omdat ik het wel fijn vind om Protein Fluff te maken!

De Wheytella beviel mij goed dus deze heb ik dan ook twee keer besteld, want dat potje is zo leeg! En ik hoefde dan ook geen verzendkosten te betalen…

image

Als mijn Whey Perfection op is, ga ik over op XXL Nutrition. Deze heeft een neutrale eiwitshake zonder zoete smaak!

Welke eiwitshakes gebruiken jullie??

Xxx

3 thoughts on “Body & Fit shop

Geef een reactie

