Hoe gaat het nu?

Vandaag is het precies vijf maanden geleden dat ik geopereerd ben aan een hernia in mijn rug!!
Het lijkt echt super lang geleden, maar tegelijk is het helemaal niet zo lang!
Soms vergeet ik het nog wel eens, maar mijn lijf trekt snel genoeg aan de bel…
Ik kan me niet meer voorstellen hoe het was om thuis te zitten en vooral in het  begin weinig te kunnen… Alhoewel ik het helemaal niet erg vond om thuis te zijn!! Geloof me, ik vind mijn werk leuk, maar stiekem ben ik eigenlijk te lui om te werken…🙊
Het herstel is in het begin met alleen maar een stijgende lijn gegaan, alleen afgelopen twee weken was het weer mis…. Mijn si-gewrichten waren aan het vervelen!
Eerst links, overbelast en ontstoken, dit komt omdat ik steeds meer en anders ga belasten.
Toen dit over was begon rechts te klooien, omdat ik door de linker weer andere houdingen aan nam. Ik stond zo mega scheef!!! En werd heel snel mega stijf!!
Vandaag zou de chiropractor mij weer rechtzetten, maar ik ben niet geweest omdat het nu weer beter gaat… Ik heb zaterdag flink gedanst en het lijkt wel of ik daardoor weer soepeler ben geworden!!
Ik denk dat dit een fase is waar ik doorheen moet, ik moet natuurlijk nog veeeeeel sterker worden in mijn lijf en met name mijn rug..
Maar al met al mag ik niet klagen vind ik….. Hernia pijn heb ik gelukkig niet meer gehad, ik kan weer paardrijden, werken, stappen, ik sta twee keer met plezier in de sportschool, ik doe wel alles met mate maar ik ben zoooo blij dat ik weer mee kan doen met de rest!!!!

Xxx

Geef een reactie

