Longlasting Lipstick Essence

Altijd als ik in een Kruidvat winkel ben, MOET ik even in het Essence schap kijken.
Ik wilde een nieuwe lipstick, een mooie donkere kleur maar niet zo schreeuwerig als mijn andere lippenstiften.

Het werd de longlasting lipstick Très chic van Essence.

image

image

Het is een soepele lipstick met een lichte glans, en brengt dus makkelijk aan.

image

Erg longlasting is deze alleen niet want ik moet hem toch wel om de drie uur bijwerken.
Maar goed, voor die paar euro kan je dat natuurlijk wel verwachten!

Xxx

11 thoughts on “Longlasting Lipstick Essence

      1. Ja precies!! Want de kleur is wel mooi. Maar maybe een lippotlood eronder van ongeveer the same color dat het iets langer blijft zitten? Ik ga hem toch halen hihihi die kleur is zo elegant. Met de lipliner off course.

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

