Hema gezichtsverzorging

Bij de Hema hebben ze een ontzettend fijne lijn voor het gezicht, per leeftijdscategorie.
Aangezien ik dit jaar 33 word, ga ik voor de ‘Hello mirror, guess my age’ 30 up!

De dagcreme heb ik al eerder gehad. Het potje is bijna leeg, maar omdat ze nu een 2+1 actie hebben, heb ik deze ook weer meegenomen!
Echt een ontzettend fijne dagcreme die snel intrekt en niet plakkerig of vettig aanvoelt.

image

Het Serum stimuleert de huid, en helpt deze te herstellen.
Celligent helpt bij het repareren van de cellen die beschadigd zijn door UV-straling. Het beschermt het DNA en stimuleert de aanmaak van nieuwe cellen.
Matrixyl Synte 6 egaliseert de huidstructuur en verzacht rimpels van binnenuit door de huid te herstellen.
Deze breng ik ’s avonds na het reinigen aan, voor mijn nachtcreme.

image

De facial oil is een super fijne olie die de huid echt heel zacht en niet vettig of plakkerig maakt!
Een extra dosis vitamine E Forte helpt je je gezonde en jeugdige uitstraling te behouden.
De olie helpt de huid glad te maken en ondersteund het herstellende vermogen.
Deze smeer ik ’s ochtends op mijn gezicht, voor mijn dagcreme.

De dagcreme kost € 4.50
De olie kost € 6.50
Het serum kost € 6.50

Op dit moment is er een 2+1 actie!!

Xxx

11 thoughts on “Hema gezichtsverzorging

      1. aan een anti rimpelcreme moet je ook niet beginnen voordat je daadwerkelijk rimpels vertoont.. dussss misschien kan ik morgen beter even langs de drogist gaan hahahahaha.
        Maar ik ga die shit van de Hema wel even in mijn achterhoofd houden, thanks!

        Liked by 1 persoon

      2. neej, dat is echt niet goed voor je huid als je al vroeg met anti rimpelcreme begint. Ik kan mijn rimpels goed hebben hahahaha, oud worden hoort er bij en dus rimpels ook πŸ˜€

        Liked by 1 persoon

      3. Nee.. ik ook niet πŸ˜‚πŸ˜‚.
        Echt ?? Je hebt al grijze haren? Ik vind dat zooooo leuk!! Oprecht! (Raar he) moet bij mij nog beginnen maar ik vind dat echt heel mooi (bij de meeste mensen dan)

        Liked by 1 persoon

      4. Haha ja glitters noem ik ze! Vind het ook niet erg hoor, ik heb zo’n bos dat het niet eens opvalt. En met werk als kapster verf je je haren toch vaker dan gemiddeld…

        Like

Geef een reactie

