Fluff

Vandaag weer protein fluff als ontbijt gemaakt!!

Ik vind de eiwitshakes van body & fit echt niet lekker, veel te chemisch zoet, maar ja, ook zo zonde im ze te laten liggen…

Ik heb een bevroren banaan en een handje bevroren blauwe bessen met een zelfde hoeveelheid amandelmelk in de blender gedaan.
Daarna een zakje smart protein met chocolade milkshake smaak erbij.
Opkloppen met de handmixer en tadaaaa:

image

Drie happen en ik zit eigenlijk al vol…… Ik hoef voorlopig niet te eten!
De smaak van deze combi is eigenlijk wel oke, ik proef hier niet dat chemische mierzoete in!!

Vandaag niet paardrijden want het onweert en we hebben alleen een buitenbak, maar vanmiddag wel fitnessen!!

Wat hebben jullie als ontbijt op?

8 thoughts on “Fluff

Geef een reactie

