Aliexpress

Sinds kort heb ik Aliexpress ontdekt, en ik ben verslaafd!! Wat een leuke dingen hebben ze!!
Heel vaak zet ik van alles in mijn wishlist maar uiteindelijk koop ik niet veel.

Mijn eerste aankoop was een miskoop. Ofja, het product was goed, maar de maten zijn om te gieren!!! Bij deze bikini stond geen maten tabel.

image

Ik draag meestal maar XL van bikini, dus ik had een XL besteld… Nou, no way dat ik erin pas…… Hahahahaa!
Mijn collega met maat S past hem perfect dus ik heb hem aan haar gegeven, en zelf een nieuwe besteld in maat XXXL 😄

Ik heb als telefoon de Sony Xperia Z3 Compact, echt een super fijne telefoon, maar het klepje van de oplader was lam en viel de hele tijd eraf. Super irritant en een nieuw kost 8 euro!

image

Bij Aliexpress heb ik hem voor €2.23, niet het origineel maar hij past perfect!
Het duurde 1 week voor ik deze binnen had!

25 juni ga ik naar de foute party van qmusic en daar hoort een foute outfit bij!! Nou geloof me, die hebben ze genoeg op aliexpress! Deze keer wel heel goed naar de reviews gekeken, en deze legging is het geworden:

image

Lekker fout he!!!
Het is een one size maar met mijn L/XL zit ie goed!!

image

De naadjes zullen niet super goed zijn, maar ach, voor die 7 euro…. En het is maar voor 1x want no way dat ik dit over straat ga dragen!
De legging duurde 3 weken voordat ie binnen was, dus nog redelijk snel!

Ik heb nog wat bestellingen lopen, dus ik ben erg benieuwd!!

Bestellen jullie wel eens via aliexpress??

Xxx

9 thoughts on “Aliexpress

  1. Ik heb al heel veel hoesjes en juwelen besteld bij ali. Twee keer kleren, maar deze waren beide te groot voor mij. En ik bestelde nochtans het kleinste maatje. Nu wacht ik op mijn gelnagellak, eens zien hoe dat zal zijn. 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

