Euthyrox

Precies een week geleden moest ik na heel veel jaren Thyrax (Voor de ziekte van Graves – schildklier), overstappen op Euthyrox.

De eerste dag had ik echt meteen al bijwerkingen!! Ik had heel erg hoofdpijn, druk op mijn borst en keel, en ik was ontzettend aan het hyperen!!!

Ohneeeeeeee alsjeblieft niet!!

De volgende dag had ik wat hoofdpijn, en last van mijn maag en darmen…

En nu?? Nu gaat het prima!!! Ik heb wel wat meer hoofdpijn dan normaal maar hopelijk gaat dit ook weg!!
Als dit alles is van de overstap, dan ben ik super blij!!!  Ik heb zelfs het idee dat ik me wat beter voel dan voorheen…

Over vijf weken moet ik even bloedprikken voor controle, ik ben benieuwd maar de uitslag! Maar ik voel me prima dus de waardes zullen ook goed zijn!

Xxx

6 gedachten over “Euthyrox

Geef een reactie

