Wheytella

image

Vorige week had ik mijn eerste bestelling binnen van Body&Fit.

Ik wilde geen verzendkosten betalen dus ik ben wat rond gaan snuffelen voor andere lekkere produkten.
En zo kwam ik Wheytella tegen!! Een gezondere variant van Nutella!!

image

Ik vind het heerlijk om af en toe een cracker of maiswafel met chocopasta te nemen. Maar ik voel mij dan vaak zo schuldig. De hele dag gezond eten en dan hup, een dikke klodder Nutella!!

Met de Wheytella voel ik mij veel minder schuldig.. Tuurlijk, teveel is nooit goed, maar dat is met alles!

image

Zoals je ziet bevat het veeeeeel minder suiker als de echt nutella, en veel meer eiwitten!

Dit schrijft Body&Fit over de pasta:

– Hazelnoot chocoladepasta met whey eiwit!
– 21% eiwit!
– 0 toegevoegde suikers
– <0.5 gram suiker per portie van 15 gram (van nature aanwezig)
– Tot 96% minder suiker dan een vergelijkbaar product
– Ideaal voor op je brood, toast of crackers en heerlijk in allerlei recepten
– Wel de waanzinnig lekkere smaak en niet de suikers!
– De heerlijke, bewuste keuze voor iedereen

De eerste hap zul je wel wat verschil proeven, alhoewel ik dat erg vond meevallen omdat ik wel gewend ben aan minder suiker. Daarna proef je echt geen verschil! Het is ook lekker smeuig en makkelijk smeerbaar!!!

Kennen jullie dit produkt al, en wat vinden jullie ervan??

Xxx

Geef een reactie

