Fluff

Ik zag het al heel vaak voorbij komen en ook op het blog van ElleFit, Protein Fluff!

Ik had nog een proefzakje Smart Protein Berry blast liggen en daar heb ik dit mee gemaakt!

image

Ik heb 100 gram blauwe bessen en 100ml amandelmelk in de blender gedaan, daarna dit papje in een grote kom samen met het zakje Smart Protein gedaan.
De mixer een paar minuten erop, en klaar!!!

Echt ontzettend luchtig is het geworden, en het vult als een malle!!
Ik heb er een klein lepeltje Wheytella over gedaan… 🙊 Gewoon voor de sier en voor de smaak!

image

Ik weet niet of ik het hele bakje op kan hoor!! Ben op de helft maar zit al behoorlijk vol!

image

Ik weet nog niet wat ik vandaag aan sport ga doen, want ik heb wederom weer last van mijn rug….. 😢
Sowieso niet paardrijden, en op de sportschool even vragen wat ik vandaag wel of niet mag….

Ken jij dit volumevoer al??
En wat zijn jouw favoriete smaken en combi’s?

Xxx

Geef een reactie

