Body & fit

Omdat ik mij na het fitnessen altijd zo rillerig en leeg voel, en meestal flink spierpijn heb, adviseerde een van de trainers om na het sporten een eiwitshake te nemen.
Dus meteen een bestelling bij Body & fit gedaan.

image

Ik vind het altijd zonde om verzendskosten te betalen dus ik heb wat meer besteld.

De Whey perfection is voor direct na het trainen. Ik heb een varity pack besteld, daar zitten tien verschillende smaken in, zo kan ik proeven wat ik lekker vind voor dat ik een grote pot koop.

De Smart Protein wil ik gebruiken voor ‘savonds voor het slapen gaan, op de dagen dat ik sport. Of misschien als ontbijt/tussendoortje als ik heel erg haast heb. En ik zie overal op social media Fluff voorbij komen. Dat wil ik ook nog proberen!!

Er moest natuurlijk ook een shakebeker bij!

Ennnnn Wheytella!! Een gezondere versie van Nutella! Nou moet je natuurlijk niet meteen een hele pot leeglepelen… Maar ik vind het super lekker om een maiswafel met chocopasta te eten!!! Dan voel ik me iets minder schuldig 🙊

Ik ga me eigen omkleden, en richting de sportschool!! Daarna mijn eerste eiwitshake proberen!!
Ik heb vanmorgen ook al paardgereden, dus lekker actief dagje!

Gebruiken jullie eiwitshakes? En wanneer? En waarom??

Xxx

5 gedachten over “Body & fit

      1. Ik wil graag beginnen met sporten en fit eten en drinken. Deze kunnen ook als een tussendoortje toch ?

        Like

      2. Nou ik ga er zeker over nadenkeb. Sinds de bevalling van de 2e ( ze is nu 1,5 jaar ) heb ik meer honger dan normaal. Dus ik hoop dat het werkt bij mij

        Like

Geef een reactie

