Food vragen tag

Op het blog van Retromatte kwam ik deze leuke tag tegen.
Ik hou van eten en vond deze tag zo leuk, dat ik deze heb overgenomen!!

1.  Wat is je favoriete ontbijt?
Kwark met fruit en noten. Of een lekkere overnight oats met chiazaad en kaneel! Maar op zondag doen mijn vriend en ik altijd lekkere afbakbroodjes met royaal beleg..

2. Wat zit er op je lievelingsbroodje?
Oude kaas met pesto, rucola en pijnboompit… Op een donkere volkoren bol

3. Soep of salade?
Ligt er een beetje aan. Ik houd niet zo van cremige soepjes, maar wel van soep met stukken, groentesoep of kippensoep… Dus dan liever salade!

4. Wat is je favoriete kookboek?
Pfoe ik heb er meerdere!! Maar het meeste kook ik uit ‘Het grote zonder pakjes en zakjes kookboek’ van Karin Luiten. En de kookboeken van Chicks Love Food zijn erg fijn!

5. Nooit meer zoet of nooit meer hartig?
Nooit meer zoet…Nee nooit meer hartig…..Ik houd echt wel van chocola maar heb ook heel graag hartig! Hele moeilijke keuze dit….. Maar als ik ECHT moet kiezen dan nooit meer zoet…

6. Welke keuken (land) is je favoriet?
Indonesië!!!! Oh wat houd ik van dit eten!!! Ik maak het zelf ook wel eens. Mijn vader is Indonesisch en die komt dan heel graag proeven.

7. Wat is je meest ultieme guilty pleasure?
Haha beetje raar antwoord na vraag 5. Maar het is toch echt een Tony Chocolonely Melk Karamel Zeezout…….
Of Cheese Onion chips van Lays!!

8. Wie is je grootste inspiratiebron?
Uh heb niet echt een iemand, maar ik vind heel veel leuke recepten op pinterest en facebook.

9. Thuis koken of uit eten gaan?
Ik kook echt heel erg graag, maar uit eten is ook leuk en lekker!

10. Wat is je lievelings restaurant?
Wij gaan graag naar all you can eat sushi tenten. Verder vind ik het altijd leuk als je bij een restaurant bent waar je verschillende hapjes kan bestellen. Senor PP is erg leuk, dan krijg je 3 hapjes per rondje maar je weet niet wat je krijgt.

11. Boodschappen doe ik bij…
De Jumbo! En heeeeel soms Lidl.

12. Het lekkerste dat ik ooit gegeten heb is..
Oh jeetje, moeilijke vraag. Ik vind zoooooveel dingen lekker! Ik ga dan toch voor de Salade Perigourdine uit Frankrijk

13. Wat is je favo cocktail?
Ik drink nooit cocktails…

14. Wat mag niet ontbreken in jouw keuken?
Sambal Badjak 😁

15. Wat is je favorite snack?
Een medjool dadel met pindakaas….

16. Wat zit er op jouw pizza?
Alles behalve rode ui en paprika. Maar wel veeeeeeeel kaas.

17. Wat lust je echt niet?
Paprika (geel is nog wel oke) rode ui, witlof, ananas, munt, bleekselderij

18. Het gekste dat ik ooit gegeten heb is..
Slakken! Bleehhh wat naar. Was in frankrijk. De eerste ging nog wel omdat er een kilo knoflook op zat, maar de tweede was echt nog glibberig bah!!!

19. Wat staat er op je food bucket list?
Binnekort ga ik sajoer lodeh maken, een heerlijk indonesisch groentegerecht.

20. Ik kan niet leven zonder?
Eten!!! Haha!

Oke nu heb ik honger!!

Voel je vrij om deze vragen over te nemen!!

Xxx

8 thoughts on “Food vragen tag

  1. Ik wilde een aantal keren gezondheid zeggen… (vreemde woorden die ik niet ken, dacht dat je moest niezen) 😛
    En je drinkt nooit cocktails !?!?! ? 😮 Ik ken een hele goede cocktailbar 😀 *hint* hahahahahaha.. misschien neem ik hem wel over ! 🙂 Leuke tag!!

    Liked by 1 persoon

      1. Dat tentje waar wij wel eens heen gaan, laat ik me altijd verassen. Laats had ik iets met framboos en eiwit, was echt mega lekker!! En ooit eentje met witte chocolade….omg!!!

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

