Action

Net weer even bij de Action geweest en wat leuke spulletjes gehaald!

image

*Twee solar lampjes voor in de tuin. € 1.49 per stuk.
Even opladen en checken of ze het doen…

*Herbruikbare ijsblokjes €0.75.
Een medewerker van de sportschool adviseerde mij om meteen na de training een eiwitshake te nemen omdat ik altijd helemaal op en trillerig ben na de training (niks gewend haha) en dat is wel het lekkerst als die koel is…

* Tropische mix €1.79
Lekker voor in de kwark ’s morgens!

* Rimmel Scandaleyes Eyeliner. € 3.99

Over deze zal ik een review doen.

image

De eyeliner zit in een potje, met een kwastje en belooft waterproof te zijn en 24 uur te blijven zitten.

image

image

Het kwastje weet ik zo net nog niet. Het is dik, breed en de haren staan uit elkaar.

image

Ik kan er dus ook alleen dikke strepen mee maken en geen mooie dunne winged eyeliner. De eyeliner zelf brengt trouwens wel heel fijn en makkelijk aan, en droogt snel!

image

Het is dus een hele fijne eyeliner, maar het kwastje is waardeloos!!
Nu even afwachten hoe de eyeliner aan het einde van de dag zit!!

Ik ben toch al van plan om een keer een goede eyeliner kwast aan te schaffen!!
Maar voor het geld is het zeker een fijne eyeliner!!

Xxx

2 thoughts on “Action

Geef een reactie

