Keuze Tag

Op het blog van Byleen kwam ik deze super leuke tag tegen!! Ik heb deze overgenomen en ingevuld!

Vakantie in het buitenland of in eigen land?
Ik kies toch voor buitenland. De andere sfeer, andere taal, de warmte en het lekkere eten zorgen bij mij toch meer voor een vakantie gevoel!

Was in de droger of aan het rek?
Ik heb 10 jaar alleen gewoond in een klein appartementje waar geen plaats was voor een droger, dus hing ik alles aan het rek. Nu ik samenwoon met mijn vriend gooi ik een heleboel in de droger. In eerste instantie hoefde ik geen droger, ik had het immers al tien jaa zonder gered. Maar nu ben ik er wel blij mee!! Dubbel zoveel was omdat we nu samen wonen. Maar sommige kledingstukken hang ik wel gewoon op.

Tattoo’s of Piercings?
Uuhhh…. Allebei!!! Vanaf mijn 17e begon ik met piercings. Inmiddels zijn er al een hoop uit en heb ik meerdere tattoo’s.

Bier/wijn of whiskey?
Geen van alle. Ik drink al sinds 2001 geen alcohol meer. Er is toen de ziekte van Graves ontdekt (schildklier) en het heeft zeker 5 jaar geduurd voordat we dat onder controle hadden. Als ik nu een flinke slok alcohol neem, is ie weer 5 dagen van slag… Niet fijn!!

Schoenen of blote voeten?
Ik loop het liefst op blote voeten. Ik ben altijd blij als het warme weer begint dan kan ik weer slippers aan. Semi bloot dus want ik kan moeilijk op blote vieten gaanw werken!

Bungeejumpen of parachute springen?
Zeker wel parachute springen!! Staat echt nog op mijn bucketlist!!! Lijkt me mega gaaf!!

Dit waren mijn keuzes!! Voel je vrij om ze over te nemen!!

Xxx

One thought on “Keuze Tag

Geef een reactie

