Teveel

Ik baal! En ik voel me stom!
Ik heb weer rugpijn… Ooh kan wel janken! Ik word er echt verdrietig van!
En het is mijn eigen schuld want ik doe weer veeeeeel te veel… Ik heb geen pijn dus dan denk je dat je alles wel kan….
Het zou mij niks verbazen als er weer een piepklein herniaatje zit…. Zitten doet zeer, het voelt beurs…
Zucht…
Gisteren kon ik niet fitnessen omdat ik extra moest werken, maar ik vond het niet zo erg want dat was anders echt te zwaar geweest.
Ik moet mijn dagen maar eens anders inplannen.
Op maandag en vrijdag ga ik ‘smorgens fitnessen, daarna paardrijden, boodschappen doen, huishouden…. Maar na de fitness is mijn lijf echt wel moe en slap, dus ik denk dat ik de boel moet omdraaien. Paardrijden, boodschappen, beetje (of gewoon geen) huishouden, fitnessen en dan klaar!! Ik moet gewoon na de fitness niks meer doen, rust nemen… Mijn lijf bij laten komen..
Ik hoop dat dit helpt, ik baal echt heel erg!!! Maar het zo is moeilijk om nog steeds rustig aan te doen!!

Vandaag is het rustig op het werk, we zitten in het centrum van Nijmegen en de Giro d’italia is vandaag, dus de stad is zeer slecht bereikbaar… Lekker rustig aan doen dus..

image

Wat zijn jullie plannen vandaag?

Xxx

12 gedachten over “Teveel

  1. Zorg maar heel goed voor die rug van je! Zelf net geopereerd aan een hernia, dus ik weet hoe pijnlijk het is. Je hebt maar 1 rug waar je je hele leven moet mee doen, dus probeer het af en toe wat rustig aan te doen, al weet ik dat dit gemakkelijker gezegd is dan gedaan x

    Liked by 1 persoon

      1. Ja soms denk ik dat ook, heb er vier jaar mee rond gelopen. Maar operatie is niet altijde beter, ik kan wel zeggen dat ik er ALLES aan gedaan heb om een operatie uit te stellen! Maar zoals mijn herstel was, zou ik de operatie bij wijze van zo over doen!!

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

