Essence nagellak

Ik was vandaag even in de stad en liep binnen bij Kruidvat om bio-oil te kopen.
Natuurlijk liep ik langs het Essence vak, en mijn oog viel op een grijze nagellak!
Ik heb zoveel nagellak en doe er zo weinig mee… Maar hij is wel gaaf!!
En toen zag ik het blaadje hangen, alle nagellak 1 + 1…. Ohnee daar ben ik gevoelig voor!
Dus uiteindelijk twee nagellakjes rijker!

image

Mooi grijs en pikzwart!

image

Grey Zone De dekking is mooi, alhoewel een tweede laagje bij deze nog mooier wordt denk ik.

image

Back to Black Deze dekt heel goed, en zwart is toch wel erg gaaf…

Misschien dat ik zwart op mijn teennagels doe, of zou dat een beetje raar zijn?

Xxx

9 gedachten over “Essence nagellak

      1. Lekker goed en goedkoop, alleen ik moet wel altijd die basis en topcoat (die gellak zonder lamp van essence) erbij doen want anders is het binnen 1 dag al aan het snipperen

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

