Essence Matt Touch Blush

Ik draag altijd wel blush op mijn wangen, en ik was nieuwsgierig hoe een roze tint mij zou staan.
Van Essence vond ik een mooie donker roze matte blusher. Ik houd niet van shimmer dus deze leek mij wel wat!

image

image

image

De kleur heet ‘Berry me up!’
Ik vind het fantastisch wat voor namen ze verzinnen!

image

Hier heb ik de blush op, in combinatie met het contour palette van Catrice.
Ik moet wel voorzichtig zijn met deze blush want het wordt al snel teveel.

image

Ik vind het wel een lekkere frisse look geven!

Het bonnetje heb ik niet bewaard, maar je kan deze komen bij Kruidvat voor, ik dacht,  € 2.59 of € 2.99. In ieder geval lekker budget!!

Wat vinden jullie van deze blush? En welke gebruiken jullie graag?

2 thoughts on “Essence Matt Touch Blush

Geef een reactie

