Discussie

Vanmorgen moest ik naar het ziekenhuis voor de nacontrole van de hernia operatie. Ik was binnen drie minuten weer buiten, ik heb geen pijn en alles gaat goed dus wat moet er dan nog meer besproken worden?
Alleen mijn kleine teentje is nog wat doof maar dat kon een jaar duren, maar kan ook zo blijven. Maar goed, als dat alles is wat ik er aan over heb gehouden….

Ik vertelde dus dat ik vorige maand weer begonnen ben met paardrijden..
“Dat is zooo slecht voor je rug, dat moet je eigenlijk niet meer doen!”

Ik word zo moe van deze discussie!!!

Artsen zeggen dat het slecht is, therapeuten (fysio, manueel, chiropractor, osteopaat) zeggen dat het, zolang je niet beginner bent en niet teveel butst, helemaal niet slecht is. Je spant tenslotte je core aan, je zit perfect rechtop. Daarbij heb ik een tinker en die gooien niet zo hoog op dus zo hard buts ik niet, en ik heb 26 jaar rijervaring dus ik weet echt wel hoe ik het butsen op kan vangen…

Zelfs met hernia heb ik gewoon door kunnen rijden, dat was het enige moment dat ik pijnvrij was…

Ik zal echt niet zomaar stoppen met paardrijden! Dat is voor mij ook echt ontspanning..

Xxx

Een gedachte over “Discussie

Geef een reactie

