Three Things Tag

Op het blog van Tinakore kwam ik deze ontzettend leuke tag tegen! De Three Tings Tag

Ik heb deze even overgenomen!! Voel je vrij om dit ook te doen!!!

Drie dingen in mijn handtas
Eten
Portomonee
♡ Lippenbalsem

Drie dingen op mijn bureau
♡ Ik heb geen bureau!!!
♡ Dus er staat ook niks op…
♡ Maar op de eettafel staat mijn make up tasje en een spiegel! Ik maak mij altijd tijdens het ontbijt op..

Drie favoriete meubels thuis
♡ Bank
♡ Bed
♡ Bad

Drie favoriete fruitsoorten
♡ Passievrucht
♡ Mango
♡ Sinaasappel

Drie Youtubers die ik dagelijks kijk
♡ uh geen een….

Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
♡ liedje van de t-mobile reclame, niet omdat het moet, maar omdat het kan!
♡ voor de rest is dat elk moment verschillend

Drie dingen waar ik op dit moment aan denk
♡ Vrienden waarvan een van de ouder niet goed gaat
♡ Chelsea, mijn lieve paardje
♡ Vakantie in Juli naar Frankrijk!

Drie favoriete sporten (leuke vraag voor een niet sporter…)
♡ Paardrijden
♡ Wandelen
♡ Ik doe sinds een week fitness, maar weet nog niet of dit een favoriete sport wordt haha

Drie dingen waar ik gelukkig van word
♡ Mijn diertjes Barry, Rikkert (katten) en Chelsea (paard)
♡ De wekker zetten en dan nog zeker een uur in bed blijven liggen
♡ Op vakantie gaan

Drie favoriete quotes
♡ Niks doen is ook nuttig
♡ Eerst van jezelf houden, dan pas van een ander
♡ Verander wat je niet kan accepteren, accepteer wat je niet kan veranderen

Drie vakantiebestemmingen (dromen, dromen, dromen)
♡ Bali
♡ Frankrijk, Domaine Des Garennes
♡ Zou graag een keer naar Andalusië willen

Drie dingen die ik dit jaar wil doen
♡ Op vakantie naar Frankrijk
♡ Mijn tattoo af laten maken
♡ Het sporten volhouden

Dit was het! Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Xxx

6 gedachten over “Three Things Tag

    1. Ik heb geen keuze!! Wil graag een tweede hernia(operatie) voorkomen. Ben pas twee keer geweest en tot nu toe vind ik het leuk maar wel pittig, heb hele tijd spierpijn 🙊

      Like

Geef een reactie

