Lidl

Ik had het al in het krantje gezien, en laatst op het blog gelezen van Beautydagboek, maar de Lidl zou vanaf  2 mei fitness kleding verkopen!!
Dus vanmorgen voordat ik naar de sportschool ging, even langs de Lidl gelopen!
Nu hebben wij een hele kleine Lidl, die 9 van de 10 keer maar zo’n mini voorraad heeft uit de folder, of soms zelfs helemaal niks, dat er niet super veel keuze was.
Gelukkig heb ik nog wat kunnen scoren!

image

Mintgroen sportshirt € 4.99

image

Zwart sportshirt € 4.99

Omdat de shirtjes een beetje doorschijnen, heb ik er een witte sporttop bij gekocht voor eronder. Deze is ook € 4.99

image

Sportsokken € 2.49

image

Sportvest € 9.99

Dit vest zit echt super lekker!! En heeft duim uitsparingen, alhoewel ik die niet zal gebruiken.

De broek op de foto’s is van de Primark.

Ik vind het wel jammer dat onze Lidl zo minimaal is met de voorraad, ik wilde graag nog een zwarte sport legging, maar ze hadden alleen maar broeken met wijde pijpen, en dat vind ik echt heel lelijk…

Nu wil ik nog een keer kijken voor goede sportschoenen, ik heb hele leuke van Nike gezien, dus binnekort maar even passen….

Xxx

Een gedachte over “Lidl

Geef een reactie

