Prachtige dag

Wat een heerlijke dag vandaag!! Het weer is super fijn!

Wij zijn vandaag naar Otterlo gereden, om lekker te fietsen door de Hoge Veluwe!

image

We hebben dit al eerder gedaan, en dit was zo goed bevallen!
Er zijn drie ingangen; Otterlo, Hoenderlo en Schaarsbergen.
Otterlo is voor het dichtste bij.
De entree prijs is € 9.15 p.p en dan mag je dus gebruik maken van de witte fietsen. Het zijn hele fijne lichte fietsen!

image

Het zonnetje werkte lekker mee, ik had het best warm!!
Van te voren hadden we lekkere hapjes en drankjes gehaald, en we hebben twee keer een pauze gehad.

Uiteindelijk hebben we echt een flink stuk gefiets, ik was op het einde ook wel moe….

image

Na het fietsen hebben we een drankje gedaan op een terras in Wolfheze.

image

Ijsthee voor mij, en een speciaal biertje voor mijn vriend!
Uiteindelijk zijn we door gereden naar de Mac Donalds in Ochten…

image

Nu nog even nagenieten in de tuin, in het zonnetje!!

Hoe was jullie dag, en wat hebben jullie gedaan??

Xxx

6 gedachten over “Prachtige dag

      1. Zonnebril en vest voor mijzelf. Kort broekje, truitje, zonnebril en tas voor mijn dochter. En mijn zoon wilde een groot blauw oog.. en nog wat souveniers 😉

        Like

      2. Absoluut. Als ze 80 lira vragen dan begin ik met 40.. hoger dan 45 ga ik dan niet en als ze nee zeggen loop ik gewoon weg. 9 van de 10x komen ze je gewoon achterna hahahaha

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

