Huisdieren tag

Ik kwam deze huisdieren tag tegen, en ik vond het zo leuk dat ik hem ook in ga vullen!

Wat zijn de namen van je huisdieren?
Barry en Rikkert

image

Wat voor soort dier is het en welk ras?
Het zijn twee katers, uit hetzelfde nest. Barry is zwart met wit, en Rikkert is grijs/bruin gestreept met wit. Het ras is europesche korthaar

Hoe lang heb je je huisdieren al?
Sinds Juli 2011

image

Hoe kom je aan je huisdieren?
Van de manege waar ik toen reed. Ik heb heeeeel lang geroepen dat ik geen kat meer wilde, maar Barry kwam steeds naar mij toe! En hij was ALTIJD samen met Rikkert. Ik kon ze niet uit elkaar halen dus dan maar twee!

Hoe oud zijn je huisdieren?
Ze zijn 28 april 5 jaar geworden!

image

image

Wat is er zo grappig aan de persoonlijkheid van je huisdieren?
Ze hebben allebei een eigen karakter. Rikkert is erg lief maar erg dominant.
Barry is ook erg lief maar een beetje autistisch..
Het zijn wel echt knuffel katers!

image

Hoe belangrijk is de band die je hebt met je huisdieren?
Heeeel belangrijk, het zijn echt mijn kindjes!

Wat zijn je favoriete herinneringen die je
hebt gehad met je huisdieren?
Het moment dat ik ze mee naar huis nam 💜

Welke koosnaampjes geef jij aan je huisdieren?
Rikkert noem ik vaak Rikkertje of dikke, Barry noem ik Barrykind of poedie..

Hebben jullie huisdieren??

Voel je vrij om deze tag over te nemen en in te vullen!!

Xxx

5 gedachten over “Huisdieren tag

Geef een reactie

