Fittest en eerste keer fitness

Maandag heb ik een fittest gedaan bij de sportschool waar ik mezelf heb aangemeld.
Gewicht, vet, bloeddruk, alles werd opgemeten, en daarna moest ik op verschillende apparaten, zo veel mogelijk doen en alles geven!!

De uitslag was als volgt:
– Vetpercentage aan de hoge kant
– Bloeddruk verhoogde onderdruk
– Conditie onder het gemiddelde
– Buikspieren in goede staat!!
– Borst/Rug normale verhouding
– Beenspieren mogen krachtiger

Vet en conditie had ik ook wel verwacht haha! In eerste instantie dacht ik over mijn conditie wel, shit… Maar aan de andere kant, mijn operatie is pas 3.5 maand geleden, en ik kom daar om fitter en sterker te worden. Tikkeltje onzekerheid dus!!

Vandaag samen met een van de instructeurs mijn schema nagelopen. Bloeddruk opnieuw gemeten en nu was die gelukkig goed!
Je krijgt een op maat gemaakt schema, met daarin weer twee verschillende schema’s zodat je niet iedere keer hetzelfde hebt.
Ik vond het best pittig maar ook wel weer fijn!!
Ik ben in totaal een uur bezig geweest, en nu ik dit typ, merk ik dat mijn spieren trillen haha!! Dat wordt spierpijn!!!

Net lekker een smoothie gemaakt, en nu ga ik een ei bakken.
Zo lekker naar mijn paardje, ik hoop dat ze lief voor me is en geen gekke fratsen uithaald nu mijn spieren wat rillerig zijn!!!

Wat zijn jullie plannen vandaag?

Xxx

6 gedachten over “Fittest en eerste keer fitness

    1. Ooeh spannend!!! Ik vond het best wel spannend, misschien dat me bloeddruk daarom wat hoger was met de test haha!! Wil zo graag fitter en sterker worden, en een tweede hernia voorkomen!!
      Ga jij ook fitnessen?? Of met af en toe groepslessen? Heel veel succes!!

      Like

      1. Nee ik ga ook fitnessen 🙂 inderdaad vooral voor mijn conditie want die is echt bar slecht haha
        Ben bang voor heeeeel veeeel spierpijn in her begin

        Liked by 1 persoon

      2. Ohjaa… Ik voel mijn spieren nu al zo trillen.. Dus spierpijn wordt het sowieso!! Ben benieuwd hoe jouw eerste keer vergaat!!! 💪💪

        Like

Geef een reactie

