Instaswap

Ik wilde hier al eerder over bloggen maar het kwam er even niet van.
Ik heb weer meegedaan aan de instaswap springedition!!
Dit is de tweede keer dat ik meedoe met de instaswap. Dit gaat via Instagram.
Je meld je aan op http://www.instaswap.nl en dan krijg je een mail wanneer er weer een nieuwe instaswap is, en als je je aanmeld dan krijg je later via de mail te zien wie jouw swapmaatje is.
Je bekijkt het instagram profiel van diegene, en daarvan kan je inspiratie op doen voor je cadeautjes.
Op een aangegeven datum stuur je jouw pakketje op!
Mijn instaswap pakketje kwam 1 dag later, snap het wel want de post.nl heeft het MEGA druk met al die pakketjes die op dezelfde dag verstuurd worden!!

image

Dit zat er allemaal in mijn pakket! Wat een super leuke dingen, ik ben er echt heel erg blij mee!!

Het is zo ontzettend leuk om iemand blij te maken met dit soort dingen!!

Doen jullie ook mee aan Instaswap??

Xxx

4 thoughts on “Instaswap

Geef een reactie

