Sportschool

Na 14 weken fitnessen bij de fysio is de tijd nu aangebroken om zelf naar de sportschool te gaan….
Ik heb me eigen daar afgelopen maandag aangemeld!!
Morgen voor de laatste keer naar de fysio en dan zit mijn revalidatie training er op!!
Ik vind het wel spannend want ik ben nog nooit naar een sportschool gegaan… En daarbij ben ik een beetje lomp dus ik heb het idee dat het er allemaal stom uit ziet bij mij. In dit soort dingen kan ik best onzeker zijn! Maar we gaan er voor, ik wil tenslotte een tweede hernia operatie voorkomen!!
Maandag om elf uur moet ik me eigen weer melden en dan krijg ik een fit test….. Ohjeeeeee!!!
Ik wil uiteindelijk gaan fitnessen, maar ook af en toe met de groepslessen meedoen. En YES ze hebben op vrijdag Yoga!!!!
Ik hoef vandaag pas om half twee te beginnen met werken, dus ik schiet van te voren even de Primark in voor wat sportkleding, want in me joggingbroek is echt niet fijn en te warm…

Let’s do this!!!

Welke sport beoefenen jullie?
Hebben jullie nog tips, tricks, op, of aanmerkingen??

Xxx

2 thoughts on “Sportschool

Geef een reactie

