Vriendenboekje

Ik werd door ABC Blogging getagd om haar vriendenboekje in te vullen.
Super leuk, ik was vroeger helemaal gek van dat soort boekjes. Ik vind ze nog steeds leuk om in te vullen!

De regels:

Benoem wie deze TAG gemaakt heeft: ABC_Blogging

Bedankt de persoon die jou genomineerd heeft: ABC_Blogging

Neem de vragen over en beantwoord ze
Nomineer 5 blog(st)ers voor deze TAG en laat ze weten dat ze getagd zijn.

Foto van jezelf:

image

De vragen:

Naam
Jennifer

Woonplaats
Beneden-Leeuwen

Leeftijd
32

Jarig op
26 Juli

Mijn beste vrienden
Sarah, mijn vriend Dave en mijn zus Romy

Mijn hobby’s
Paardrijden, koken, wandelen

Ik doe aan deze sport
Paardrijden, en vanaf maandag ga ik naar de sportschool

Ik ben goed in
Koken en luieren

Ik ben niet goed in
Voor een grote groep praten/presenteren

Mijn favoriete…..

Dier
Paard en kat

Eten
Indonesisch of friet.. Ooh en sushi!

Kleur
Paars

(Vakantie)Land
Bali… Zou er zo graag nog eens terug willen!

Film
Intouchable. Blijft een prachtige film, ik heb hem nu vier keer gezien.

Muziek
Heeeel divers, van Nick&Simon tot Happy Hardcore

Boek
Asta’s Ogen. Dit is een waargebeurd verhaal over een gezin in Indonesië wat door de oorlog naar Nederland, naar Oss moet verhuizen. Dit verhaal komt heel erg overeen met mijn vaders leven van vroeger. Alsof Oma dit boek heeft geschreven zegt hij altijd.

Website
Facebook, Bokt, WordPress, Hema, Pinterest

Mijn grootste wens is..
Dat ik nooit meer een hernia krijg

Ik wilde vroeger worden
Ik wilde met paarden werken, of kapster worden

Ik ben geworden/ aan het leren voor
Na twee jaar paardenhouderij te hebben gedaan en op verschillende stallen te hebben gewerkt, ben ik nu al 15 jaar kapster, en doe ik het paarden gebeuren als hobby. Ik zou zeker weer in de paardenwereld willen werken maar daar verdien je gewoon erg weinig mee..

Ik nomineer:
Salina
Marthe
Maya Willems
Anouk
Carolien

En een extra nominatie voor
My Journey

4 gedachten over “Vriendenboekje

Geef een reactie

