Catrice Contouring Palette

Een tijd geleden kocht ik de contour palette van Max & More van de Action… Wat een flut spul! Gelukkig was ie nog geen twee euro!

Gisteren heb ik de Contouring Palette van Catrice gekocht in de kleur 010 Ashy Radiance.

image

Ze hebben twee kleuren, ze hebben een palette met warme tinten, maar ik word altijd gelig van warme tinten omdat ik gele ondertoon heb in mijn huid. En ze hebben er een met assige tinten.

image

De contouring is mat, de highlighter is ook mat, maar toch met een klein shimmering erin. Voor mij perfect want ik houd niet van veel glitter.

Op de achterkant staat precies hoe je de contouring aan moet brengen.

image

Aangezien ik alleen nog een foundation kwast had, heb ik die maar gebruikt. Maar het werkt erg fijn!

Hier een foto zonder contouring, alleen een cc foundation op mijn gezicht:

image

Daarna heb ik mijn gezicht wat gepoederd en de contouring aan gebracht op mijn wangen en neus:

image

Uiteindelijk ook de highlighter, maar ook wat blush aangebracht:

image

Als finishing touch heb ik de make-up fixing spray van Essence erover gedaan, zodat mijn make-up hopelijk de hele dag blijft zitten.

image

Het zijn fijne produkten voor een leuke prijs!

De Contour Palette kost € 4.59
De Fixing spray kost € 2.99
Deze produkten zijn te koop bij Kruidvat

Xxx

3 gedachten over “Catrice Contouring Palette

Geef een reactie

