Koffie

Koffie…. Je lust het, of je lust het niet.
Ik reageer ontzettend heftig op caffeïne,  als ik om 16.00 koffie zou drinken dan kan ik ’s avonds niet meer slapen! Vandaar dat ik het zeer weinig drink. Ik heb liever water of thee.

image

De enige keren dat ik koffie drink, is als ik nog een aantal uur moet werken, en ik ben extreem moe… Zoals vandaag dus!!
Ik heb van die nachten dat ik waarschijnlijk wel slaap, maar naar mijn idee ben ik de hele tijd wakker en ontzettend druk in mijn hoofd.
Ik ben dus super moe en vraag me af hoe ik het vandaag vol ga houden… Ik moet tot 15.00u werken en daarna nog fitnessen bij de fysio… Gaaaaappp!!

Dussss nu maar even aan de koffie! Met een beetje melk en een zoetje….

Drinken jullie (veel) koffie??

Xxx

6 gedachten over “Koffie

  1. Ik maak elke ochtend een mok koffie die ik mee naar mijn werk kan nemen, dat is de enige koffie die ik drink op een dag.. maar ik ben DOL op koffie ! Vooral karamel cappuccino! Ik ben gek op Starbucks koffie en die maak ik thuis soms ook voor mijn dochter en mijzelf.. heerlijk met karamel erin en warme opgeklopte melk erover.. hmmmmmm. Zo lekker! 😀
    Niks zo lekker als een heerlijke kop koffie 🙂

    Liked by 2 people

Geef een reactie

