Miskoop??

Een tijdje terug heb ik een potje Anastasia Dipbrow gekocht. Een pommade voor je wenkbrauwen.
In eerste instantie was ik helemaal weg van dit produkt, want mijn wenkbrauw bleef mijn hele werkdag zitten! Uuhh te bedenken dat mijn werkdag toen nog maar 2 uurtjes ofzo was…
Nu werk ik inmiddels 6 uur per dag (ik ben aan het opbouwen) dus mijn make up moet ook wat langer blijven zitten.
Nou, dit produkt zou waterproof zijn en mega goed blijven zitten, maar eind van de dag ben ik de helft alweer kwijt en is het wat smudgey…

image

Ik vraag me eigen echt af, doe ik iets verkeerd???
Ik vind het heel erg jammer want het spul is best wel duur..

Hebben jullie tips voor mij???

Xxx

22 thoughts on “Miskoop??

  1. Misschien een (oogschaduw)primer gebruiken om ook je wenkbrauwen te primen. Dat kost misschien twee euro. Ook zou ik misschien de fixing spray van etos kopen en die gebruiken. Bij mij werkt het echt super en blijft make-up twee dagen zitten als het nodig is (ben keer met make-up op in slaap gevallen). Zou het leuk vinden als je laat weten hoe het is afgelopen!

    Liked by 1 persoon

    1. Oh goeie tip dank je wel!! Ik heb volgens mij nog wel gezichtsprimer, kan denk ik ook wel? En anders zal ik eens een oogschaduw primer halen!! Fixing spray ga ik ook halen, heb je die ook van andere merken? Wij hebben geen Etos…

      Liked by 1 persoon

      1. Jaa die heb je van vrijwel allr merken, maar etos is lekker budget. Gezichtsprimer werkt ook prima! Moet immers hetzelfde werk doen 😉 succes!

        Liked by 1 persoon

      2. Mijn gezichtsprimer was niet meer goed, hij rook niet lekker meer… Dus heb de eyeshadow primer van catrice gehaald! Morgen ben ik vrij dus lekker geen make up, maar zaterdag ga ik m proberen! Hopelijk de hele dag mooie wenkbrauwen 😉

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

