My Blogging Story Tag

Ik ben genomineerd voor de ‘My blogging story tag’.
Dank je wel lieve My Journey!!

image

De Regels:

1) Bedank degene die je hebt genomineerd
2) Noem de eigenaars van deze tag: Sharon en Demi
3) Beantwoord de vragen.
4) Tag 5 andere bloggers en laat ze weten dat ze genomineerd zijn.

Hier komen de 10 vragen, met mijn antwoorden:

1) Waarom wilde je een blog beginnen?
Ik vind het het leuk om over dingen te vertellen die ik meemaak, of wat ik ergens van vind. Ik deel graag alles. Ik deel al veel op Instagram maar dan zijn het alleen foto’s en ik wilde graag ook tekst erbij. Als ik vaak wat op facebook postte, kreeg ik vaak commentaar dat het zo vaak en veel was…

2) Als je nu terugdenkt aan die eerste dag, wat denk je dan?
Ik had eigenlijk geen zin om uit te zoeken hoe deze site werkt haha!

3) Heeft het je leven veranderd? Zo ja, in welk opzicht?
Nee hoor!

4) Is bloggen een deel van je leven geworden of is het alleen een hobby?
Het is vooral als hobby.

5) Wat is het leukste wat je tot nu toe hebt meegemaakt met bloggen?
De reacties, best snel wat volgers, wat een leuke mensen op wordpress!!

6) Is er iets dat je met je blog zou willen bereiken? Zo ja, wat dan?
Nee niet echt, ik doe het voor de lol.

7) Waar denk je dat je blog over 4 jaar gaat staan?
Uuhhh geen idee! Dat is echt way to far vooruit denken!!

8) Welke reactie is je het meeste bijgebleven?
De positieve reactie’s op mijn blog dat ik weer de eerste keer na de operatie ben wezen paardrijden, dat mensen me vinden stralen!

9) Wat is volgens jou het leukste aan bloggen?
Lekker je verhaal kwijt kunnen

10) Wat is jouw gouden tip voor beginnende bloggers?
Houd het leuk en positief, en typ netjes nederlands.

En dan nu de 5 bloggers die ik nomineer voor deze tag!!

Modeorakels
Byfrancoise
Think and you will remember
Eat sleep boost repeat
ABC

Veel plezier dames!!

Xxx

9 gedachten over “My Blogging Story Tag

Geef een reactie

