Verhuisd

Vandaag hebben we met een dubbel gevoel de paarden verhuisd naar een nieuwe stal!
We stonden bij Manege Lingezicht, waar we het super naar onze zin hebben gehad, en nu staan we bij Stal ’t Heufke in Ijzendoorn!

Vanmorgen heb ik Chelsea lekker helemaal schoon gewassen.

image

We hebben de hele middag moeten wachten want de mensen die ons zouden halen, moesten eerst nog even ergens anders langs, maar kwamen met autopech langs de weg!!
Ondertussen hebben wij een beetje de paardjes netjes gemaakt, en de stallen leeggehaald.

En daar kwam hij, de auto met de tweepaards trailer!
Chelsea vond het heel spannend en leunde erg op mij, maar ze ging in één keer de trailer op! Jodie volgde heel snel.

image

Chelsea begon meteen te poepen haha!

image

Op naar Ijzendoorn!

Het is maar een kwartiertje rijden maar door de spanning was Chelsea wel wat aan het zweten.
Eenmaal daar aangekomen mochten ze even los in de bak, even bijkomen!

image

Ondertussen hebben wij de spullen ingeruimd, de stal gevuld met schoon stro en de waterbak gevuld.

image

Het was even spannend om ze samen in een stal te zetten, Chelsea kan soms wat lelijk tegen Jodie doen maar ik vind dat het even tijd kost om het ze zelf uit te laten zoeken.

Ik ben gauw naar huis gegaan om te koken en te eten, en direct weer terug naar stal te gaan!!
Ze waren allebei super relaxed en ook erg lief tegen elkaar in de stal. Dus dat zit wel goed.

image

Ik heb Chelsea weer even een kwartiertje gelongeerd, want ik wilde eerst even kijken hoe ze op de nieuwe bak reageerde. Hartstikke spannend al die nieuwe bak bordjes, en dat jury huisje achterin, ooeeh dat is wel eng! Uiteindelijk ging ze er goed langs en ben ik erop gegaan. Dit ging ook echt heel goed!!

image

Na het rijden heb ik ze even lekker los gelaten. Ze is zo lief!!

image

Even kennismaken met de buurman/vrouw!

Zo fijn dat de dames zich nu al zo op hun gemak voelen!!!!

image

Als ze wat meer gewend is, en ik weer wat sterker in mijn lijf ben met rijden, dan gaan we lekker langs de dijk crossen!!!

Ik weet zeker dat we hier een super tijd gaan hebben!

Xxx

Geef een reactie

