Ployvore

Dankzij Happy Hipster Blog ben ik de app Polyvore gaan gebruiken. Wat een super toffe app!
Je kan er moodboards maken van kleding, maar ook van meubels, en anders (huis) spulletjes.
Ik heb tot nu toe alleen nog maar met kleding gemaakt!

image

image

image

image

image

Super leuke bezigheid, en lekker dromen over de dingen die je graag zou willen hebben….
Download de app gratis in de app store, of in de google play store!

Mijn Polyvore naam is Sjennetnie

Xxx

7 gedachten over “Ployvore

  1. Ik heb de app idd ook bekeken naar aanleiding van de blog… mijn dochter kende het (natuurlijk) al en aangezien ik weinig bezig ben met mode heb ik het vooralsnog nog weinig gebruikt.. maar leuk is het zeer zeker !

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

