Forbidden Volume Mascara

Gisteren liep ik even door de Kruidvat en ik kan het dan nooit laten om even tussen de Essence Make Up te snuffelen!
Zo viel mijn oog op de nieuwe Forbidden Volume Mascara. Deze belooft een dramatisch volume zonder klonten…

image

Hij is in de aanbieding, bij aankoop van een mascara, de topcoat gratis!
Kijk, daar ben ik dus gevoelig voor!
Je hebt ‘de gewone’ en de ‘Rebel’, deze laatste zou nog meer volume geven.

Ik heb van mijzelf korte, niet echt opvallende wimpers dus het leek mij wel wat! En voor de prijs hoef je het niet te laten.

image

Hier heb ik nog geen mascara op.

image

Als eerste heb ik twee lagen van de mascara opgedaan. Hij brengt lekker aan, alleen ik moest even wennen aan het gegolvde borsteltje. Ik krijg er in ieder geval geen klonten van.

image

Daarna heb ik een laagje van de topcoat aangebracht. Deze bevat zwarte vezels voor NOG meer volume. Hierdoor is de kans op klontjes wel weer wat groter!

image

Het resultaat! Ik vind de mascara erg fijn werken. Of hij meer volume geeft dan mijn andere mascara (I Love Extreme, crazy volume van Essence) weet ik niet, maar hij geeft zeker weten minder klontjes!

De Forbidden Volume Mascara is verkrijgbaar voor € 2.99
De Topcoat is verkrijgbaar voor € 2.89

Maar nu als actie! Koop 1 mascara en krijg de topcoat gratis!!

Xxx

8 thoughts on “Forbidden Volume Mascara

  1. Ik heb van mijzelf hele lange wimpers en dan is een fijne mascara ook echt top, want dan kunnen mijn ogen er echt uit springen. Mijn dochter heeft hetzelfde.. hele lange wimpers en goede mascara doet dan echt veel! Ik weet niet wat ik moet vinden van mascara die zo goedkoop is.. Misschien ben ik dan al bevooroordeeld omdat hij zo goedkoop is.. terwijl dat niet altijd wil zeggen dat het niet goed is! … misschien wip ik morgen eens binnen bij Kruidvat 😉 Laat ik mijn dochter wel eens testen. 😀

    Liked by 1 persoon

    1. Ik moet zeggen dat ik echt pinnip ben qua mascara. Heb ooit een proefmonstertje van Dior gehad en merkte niet echt verschil 🙊
      Maar als ik gezegend zou zijn met mooie lange wimpers dan zou ik er denk ik ook meer aan uitgeven, want ik denk echt dat dat dan wel echt uitmaakt!!

      Liked by 1 persoon

      1. Ik heb heel lang de mascara van Yves Saint Laurent gebruikt.. maar als je dezelfde mascara jaren lang gebruikt, moet je soms eens overstappen om weer eens dat Wauw effect te krijgen… ik weet even niet welke ik nu gebruik eigenlijk hahahahaha Ga ik checken!

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

