Lente!

Joepie het is lente!!!

image

Ik krijg meteen meer zin in frisse kleuren in huis!!
Dus ik ben vandaag naar de Action en de Jumbo gegaan om wat vaasjes, tulpen en een paastak te halen!

image

De kleine vaasjes waren 78 cent per stuk.
De bolle vaasjes waren 1.98 per stuk.
De waterkan kost 1.95, het glas 56 cent en het kleine flesje rechts kost 69 cent.
Echt geen geld dus. I love de Action!!

image

De tulpen komen van de Jumbo en zijn 5 euro voor twee bossen.
De paastak komt ook van de Jumbo en de versiering is van de Zeeman.

image

Bij mijn orchidee heb ik wat konijntjes geprikt. Deze zijn ook van de Zeeman.

image

Zondag hebben we mijn schoonfamilie uitgenodigd voor een paasbrunch! Ik heb er zin in, het wordt vast heel gezellig!

Xxx

9 thoughts on “Lente!

Geef een reactie

