Tattoo irritatie

Als je zoals ik tattoo’s hebt, krijg je vaak van die super irritante vragen.
Ik heb er een paar op een rijtje gezet..

Is die echt?
Nee het is een plakplaatje…..
image

Doet het pijn om een tattoo te zetten?
Nee het is heel fijn als ze naalden in je huid raggen…. 😓

image

Wat kost dat nou?
Dat gaat je niks aan, een goede tattoëerder is nou eenmaal niet goedkoop!

image

Straks heb je spijt!
Als het goed is denk je altijd goed na over wat je graag wilt en laat je het niet binnen korte termijn zetten. Het hoort bij je lichaam dus waarom zou je spijt krijgen?

image

Als je ouder wordt dan is dat toch vet lelijk?
Jij wordt waarschijnlijk ook niet knapper van ouder worden.

image

Waarom wil je een tattoo?
Omdat ik dat mooi vind.

image

Wat betekenen jouw tattoo’s?
Waarom moet een tattoo altijd een betekenis hebben?

image

Maar met kleren aan ziet niemand ze toch?
Ik zet ze toch ook niet voor jou maar voor mezelf?

image

Storen jullie je ook altijd zo aan deze vragen?
Hebben jullie nog andere irritante tattoo vragen?

Xxx

9 gedachten over “Tattoo irritatie

  1. Ik heb geen tattoo’s, en de meeste dingen vraag ik niet, maar is het echt zo vervelend als ik zou vragen wat voor een betekenis een tattoo heeft? Hij hoeft voor mij geen betekenis te hebben hoor, maar als ‘ie dat wel heeft vind ik het wel interessant.

    Like

  2. Mensen hebben altijd hun vooroordelen. De meest gestelde “vraag” is toch wel dat als ik ouder word het er niet mooi uit ziet, joh! En wie weet is iedereen dan zo gefocust op m’n plaatjes dat de rest niet opvalt,handig!

    Like

Geef een reactie

