Winacties

Ik opende net mijn mail, en zag dat ik een mailtje had van Boost your health.
Ik heb vorige maand meegedaan aan een winactie waarmee je het kookboek ‘Ik ben niet van suiker‘ van Gordon Heuckeroth kon winnen.
Het is mij totaal ontgaan omdat ik niet getagd was, maar ik heb het boek gewonnen!!

image

Ik doe echt super vaak mee met winacties op facebook en instagram, en ik win serieus echt vaak!!!

Ik heb ooit een pakketje van My Little Shop gewonnen:

image

Een kookboek:

image

Een super gaaf jurkje (Weesje 4) van Notorious Clothing:

image

Een ontbijtpakket van Royal Green:

image

Een pakket van Biotoday:

image

En onlangs nog een sushipakket van Terrasana:

image

Vroeger heb ik bij het tijdschrift ‘Fancy’ wel eens lippenbalsem en een steiltang gewonnen!!

Denk dus niet dat die Like, Share & Win acties nep zijn!!!
Ik heb daarin gewoon super veel geluk!!!

Ik ben weer helemaal happy en ben ook erg benieuwd naar het boek van Gordon!!!

Xxx

Geef een reactie

