TelefoonTag

Bedankt Angela voor de nominatie van de telefoon tag!!

Dit zijn de regels:
Bedank degene die je heeft getagd.
Beantwoord de vragen.
Nomineer 5 anderen en breng ze hiervan op de hoogte.

1. Welke telefoon heb je op het moment? Ben je hier tevreden mee?

Ik heb de Sony Xperia Z3 Compact. Echt een super telefoon! Maakt mooie foto’s en de batterij gaat lang mee!

2. Wat voor hoesje heb je eromheen?

Een zwarte Sony Smart Style Cover

3. Hoelang zit je meestal op je telefoon per dag?

Veels te veel

4. Wat heb je momenteel als achtergrond?

Mijn paardje Chelsea 😍

5. Wat is je favoriete liedje op je telefoon?

Ik heb geen muziek op mijn telefoon

6. Liever al je foto’s kwijt of nooit meer foto’s kunnen maken met je vrienden?

Dan geen foto’s meer maken met vrienden!

7. Bewerk jij foto’s? Zo ja waarmee?

Soms wel, er zit een eigen programma op deze telefoon

8. Wat is je meest gebruikte en je favoriete app?

Facebook, whatsapp, instagram, pinterest, wordpress, photogrid

9. Als je nog maar drie apps kon downloaden (en geen gedownloadde apps meer op je telefoon hebt) welke zouden dat dan zijn?

Whatsapp, photogrid, endomondo

10. Wat is het laatste appje dat je binnenkreeg?

Ons mam vind het echt leuk paasontbijt. Zei ze vanmorgen.

11. Als je een nieuwe mobiel uit mocht zoeken welke zou dat dan zijn?

Zeker weer een Sony Xperia!

Dit zijn mijn antwoorden!

Ik nomineer iedereen die dit leest en die het leuk vind om de vragen te beantwoorden!!

Xxx

Geef een reactie

