Tattoo sessie 1

Vandaag was het eindelijk zover!!!
Na 2.5 jaar sparen en wachten, liet ik vandaag mijn Balinese danseres op mijn bovenbeen tattoeëren!
Ik ga altijd naar The Rising BastArts in Nijmegen, en ik werd deze keer getattoeërd door Jayvee. Man, man wat een kunstenaar!!!

image

Als eerste wordt de schets op je been geplakt. En dan is het heel lang pijn lijden!!!

image

Na een tweetal uur hebben we even pauze gehouden. Hoe dichter bij mijn knie, hoe pijnlijker het werd!! Meer naar de achterkant van mijn been voelde meer als kriebelen.

image

Na dit stukje hebben we een eetpauze genomen. Omdat het continu zeer doet, vreet het ontzettend veel energie en ik had honger!!!

image

Weer een stukje verder, en weer even een kleine break!

image

Na ongeveer 7 uur was ik er wel klaar mee en had Jayvee nog een andere klant dus voor vandaag is de sessie klaar!!
8 Juni moet ik terug dan wordt mijn tattoo verder afgemaakt. Het Balinese Ohm teken komt er nog op, en ze krijgt dan haar kroon. Plus nog wat schaduw en bijwerken….
Het schaduwen was echt super pijnlijk!!!
Morgen mag de folie eraf en mag ik het afspoelen en insmeren, het zal wel super stijf zijn…
Ik ben echt verliefd op mijn tattoo!! Zo gedetaileerd!!! 7 uur is wel echt heel erg lang maar ik vind dat ik het goed heb volgehouden!!!
Ik heb nog veel meer tattoo’s maar die vallen in het niets bij deze, zo mooi!!’

Hebben jullie tattoo’s?

Xxx

10 gedachten over “Tattoo sessie 1

Geef een reactie

