Ik ben genomineerd voor Liebster Award

Ken je de Liebster Award? Het is een virtuele award, voor beginnende bloggers, zodat je de persoon achter het blog een beetje leert kennen.

image

Ik wist niet eens dat het bestond, totdat ik genomineerd werd door Missbowtie.
Super bedankt daarvoor!!

Ik heb eerst even wat research gedaan over het hoe en wat, maar als je genomineerd bent, is dit de bedoeling:

Je maakt een blogpost aan met betrekking tot de Award waarop je de nominerende blogger bedankt voor je nominatie, en je plaatst een link naar de betreffende blog op die blogpost.
De ontvanger van de award krijgt 11 vragen die hij/zij moet beantwoorden.
Vervolgens bedenkt deze blogger 11 nieuwe vragen en
nomineert minimaal 5 tot maximaal 11 andere kleinere / beginnende bloggers.
De bloggers stel je op de hoogte door een reactie achter te laten op hun blogs.

Dit zijn de vragen die ik gekregen heb:

1. Welke tip zou je geven aan beginnende bloggers?

Zorg dat je blog lekker makkelijk leest, en dat ie niet te langdradig is, of moeilijk te lezen. Houd het interessant!

2. Heb je ooit al gedacht om te stoppen met bloggen en waarom?

Nee want ik ben pas begonnen!

3. Wie is je grote voorbeeld?

Papa!! Hij is mijn held!

4. Waar zie je jezelf binnen 5 jaar?

Geen idee, ik vind dit altijd een erg lastige vraag omdat ik per dag wel zie wat er op mijn pad komt.

5. Welke dag zal je nooit vergeten?

Pfoe dat zijn er meerdere…. Ik denk toch het meeste, de dag dat ik op mijn werk gebeld werd door mijn zwager dat mijn nichtje geboren was..

6. Aan wie kan je alles vertellen?

Ik ben een open boek en vertel alles aan iedereen die het wilt horen! Maar ik denk dat mijn zus het allermeeste van mij weet!

7. Wat is je favoriete nummer ooit?

Your Smile van Charlie Lownoise & Mental Theo

8. Wat is je slechtste karaktereigenschap?

Eerst iets zeggen, dan pas nadenken…

9. En je beste?

What you see is what you get. Ik ben altijd eerlijk ook al is iets niet leuk om te horen. Maar je weet wel precies wat je aan mij hebt

10. Wat zou je nooit willen kwijtgeraken?

De belangrijke mensen om mij heen! Ik ben totaal niet materialistisch. Maar het lijkt mij verschrikkelijk om mijn dierbaren te verliezen

11. Welke andere blog volg jij het liefst?

Ik heb geen vaste blog die ik graag volg. Meestal ben ik geïnteresseerd in bepaalde produkten of dingen en zoek ik daar op.

Dit zijn mijn antwoorden!

Ik vind het erg hoog gegrepen om 11 andere bloggers te nomineren, dus bij deze nomineer ik:
Leeslee
Manege Lingezicht
Tinakore
Dorien Beuvink
xlisac
voor de Liebster Award!!

En dit zijn mijn vragen voor jullie:
1. Wat is jouw levensmotto?
2. Wat wilde je later worden toen je klein was?
3. Waarom ben je begonnen met bloggen?
4. Wat is je lievelings eten?
5. Wat vind je leuk aan jezelf?
6. Waar ben je bang voor?
7. Heb je huisdieren?
8. Wat is je favoriete film?
9. Wat drink je graag?
10. Hoeveel paar schoenen heb je?
11. Wat doe je voor werk?

Veel plezier dames!!

Xxx

10 thoughts on “Ik ben genomineerd voor Liebster Award

  1. En dit zijn mijn vragen voor jullie:
    1. Wat is jouw levensmotto?
    *een dag niet gelachen, een dag niet geleefd
    2. Wat wilde je later worden toen je klein was?
    *mode ontwerpster
    3. Waarom ben je begonnen met bloggen?
    * manege Lingezicht meer bekendheid geven
    4. Wat is je lievelings eten?
    * rauw gestampte andijvie
    5. Wat vind je leuk aan jezelf?
    * mijn alles zeggende ogen
    6. Waar ben je bang voor?
    *uuuuhhhh er schiet me niets te binnen
    7. Heb je huisdieren?
    *een hondje Blits
    8. Wat is je favoriete film?
    * heel veel films , ben er dol op
    9. Wat drink je graag?
    *thee, koffie
    10. Hoeveel paar schoenen heb je?
    * te weinig ik denk 12 paar
    11. Wat doe je voor werk?
    * ik werk in de slagerij en ik ben instructie (paardrijlessen)

    Like

Geef een reactie

