Lipstick Stash

Sinds ik mijn haren weer donker heb, is mijn lipstick verslaving weer een beetje gegroeit. Hiervoor was mijn haar knalroze, en om dan ook nog een knallende lipstick op te doen vond ik een beetje teveel van het goede.
Oude lipsticks heb ik weg gedaan, en zo blijft er een beperkt aantal over.

image

Van links naar rechts:

*Gosh Velvet Touch Lipstick nr.158 Yours Forever. Lichte glans, blijft redelijk goed zitten. Donkerroze kleur.

*Hema Soft Matt Lipbalm nr. 09. Glans, blijft redelijk goed zitten, ik gebruik deze vaak i.c.m knalrode lipstick om een soort ombre effect te krijgen. Donkerpaarse kleur.

*Hema Longer Lasting Lipstick nr.06. Mat, blijft super goed zitten. Einde van de dag wel wat vettig gevoel op je lippen. Knalrode kleur.

*Max & More Dark Red. Lichte glans, blijft niet zo goed zitten maar dat is vaker met make up van de action. De prijs is er ook naar! Donkerroze/rode kleur.

*Catrice Ultimate Stay nr. 070 Plum & Base. Mat, blijft goed zitten. Donkerpaarse kleur, met een roze toon.

*Sleek True Colour Lipstick nr. 792 Exxxeggarate. Ultra mat, wat lastiger uit te smeren maar blijft goed zitten. Ook aan het einde van de dag een gevoel van vettig laagje op je lippen. Knalpaarse kleur

Swatches:

image

Zoals je ziet ben ik meer van de paarse en roze tinten, maar soms vind ik knalrood ook erg leuk!!

Xxx

Een gedachte over “Lipstick Stash

Geef een reactie

