Hema Make up

Zoals jullie hebben kunnen lezen heb ik gisteren weer wat make up gekocht bij de Hema. Vandaag heb ik ze voor het eerst uitgeprobeerd.
Ondanks dat ik half Indonesisch ben, kan ik er soms nogal vaal uitzien.

De Satin blush powder nr.6 kost €4,-

image

En de Highlighter stick kost €5,-

image

Ik heb nog nooit met een highlighter gewerkt maar ik vind het altijd erg mooi staan bij anderen.

Zo ziet mijn dagelijkse make up er zonder deze producten uit.

image

De Satin blush powder zorgt voor een zijdezachte glans en een stralende teint. Werkt erg makkelijk met een ronde kwast, of als je hebt een schuine kwast. Er zit een klein glimmertje in maar dit is gelukkig niet super opvallend.
De Highlighter stick is erg makkelijk aan te brengen, en te blenden met de beautyblender. Bij een highlighter houd ik het graag subtiel..

image

Hier heb ik beide producten gebruikt. Het geeft net even een wat gezondere look vind ik.
Ze zijn makkelijk om mee te werken, nu even uitproberen of ze ook goed blijven zitten.

Heb jij deze producten ook, en wat vind jij ervan??

Xxx

Geef een reactie

