Shoppingbag

Vandaag even naar de Hema geweest om wat leuke dingen te scoren!

Wij gaan volgende maand met de paardjes verhuizen naar een andere stal, waar veel buiten is. Dus ik wilde graag regenlaarzen of andere waterdichte schoenen. En zo kwam ik bij de Hema de regenlaarsjes van Fab. tegen voor maar tien euro!
Ze vallen groot want ik heb normaal een ruime maat 42, en de laarsjes zijn maat 41/42.

image

Zo kan ik fabolous naar stal, en ik kan ze eventueel ook aan naar een Festival.

Ik heb nog wat make up gekocht, de Satin blush powder Nr.6 en de Highlighter stick.

image

Maar vandaag ga ik me eigen niet opmaken want ik ben lekker vrij en thuis, dus morgen ga ik deze uitproberen! Ik ben benieuwd!

Heb jij nog wat gekocht vandaag??

Xxx

Geef een reactie

