Even voorstellen

Ik wil jullie even voorstellen aan Chelsea. Dit is mijn verzorgpaard. Ze is een flinke Tinker en ik rijd haar sinds Oktober 2014, op maandag, vrijdag en soms als het uitkomt zondag.

image

Ze is echt een super lief dier maar wel met een eigen karakter!
Ze is mijn grote spiegel, voel ik me een dagje wat minder, dan wordt ze mega eigenwijs! Ze luistert dan niet maar het helpt mij wel om even na te gaan waarom niet, en wat er bij mij speelt. Laat ik het los, dan doet ze alles voor me want ze is erg werkwillig!

image

Ik heb nu al drie maanden niet op haar gereden vanwege het herstel van mijn hernia operatie. Maar per april ga ik weer rustig aan met haar aan de slag, ik kan niet wachten!!
Ondertussen ga ik regelmatig naar haar toe om lekker te knuffelen en te spelen. Ze is dan erg blij om mij te zien, vandaag hinnikte ze naar me!

image

Chelsea’s vriendinnetje is Jodie, een mooie elegante shetlander.

image

Vandaag heb ik ze lekker samen los in de buitenbak gedaan zodat ze even konden rennen.

image

image

Wat een power heeft ze!

Ik kan zo genieten van deze beesten! Dat je gewoon verliefd kan worden op een paard! Onvoorwaardelijke liefde!

image

Hebben jullie ook een maatje??

Xxx

Geef een reactie

