Tegenslag…

Ik heb even een gruwelijk baal moment…
Ik ben nu sinds twee weken weer aan het opbouwen met werken na mijn hernia operatie.
Deze week heb ik twee klanten op een dag geknipt met een pauze ertussen. Dat gaat allemaal hartstikke goed. In het begin van de week denk ik: “Jezus wat zwaar”, maar later in de week denk ik: “Oke het gaat steeds makkelijker!”
Vrijdag ben ik bij de fysio geweest, en ook daar gaan we steeds een stapje verder.
Ik mag dan op verschillende apparaten waaronder de ‘Leg Extention’

image

image

In eerste instantie zette de fysio het gewicht op 40 kilo en moest ik alleen mijn benen er tegen aan drukken. Vrijdag mocht ie op 5 kilo en zou ik hem wel omhoog duwen. Ging allemaal goed.
Ook de leg press van 20 naar 30 kilo gezet.
image

Als ik fysio heb gehad, ga ik daarna thuis altijd even een uurtje liggen. Dus ik lag lekker op de bank, wil opstaan, maar dat ging niet…..
Zo pijn onderin mijn rug aan de linkerkant! Als ik eenmaal sta en beweeg is het te doen. Ik herken dit van voordat mijn hernia verhaal begon.
Spit, een overbelasting van je rugspieren. Wat een K**zooi! Gelukkig is het geen hernia pijn en zit het aan de andere kant, maar toch…..
Voel me net een oud wijf zeg!! Dus vooral rust en bewegen afwisselen, en paracetamol slikken… En hopen dat het snel beter gaat. 
Dinsdag moet ik weer naar de fysio, even een stap terug!! Je denkt dat je al zoveel kan maar het valt even tegen!

Terwijl mijn vriend lekker op een hardcore party is, ga ik maar naar bed…..

Welterusten….

Xxx

Geef een reactie

