Wenkbrauw

Wenkbrauwen zijn altijd wel een ding geweest bij mij. Als ik ze niet epileer zijn ze heel erg breed maar ik heb niet super veel haartjes waardoor ik ze al gauw te licht vind i.c.m mijn make up, en ik mis de uiteinden.
Het is ook altijd weer een hele zoektocht naar het perfecte wenkbrauwen spul.
Ik ben begonnen met het potlood van de Hema, super fijn alleen na een dag waren mijn wenkbrauwen een beetje vervaagd.
Toen heb ik een mega duur poeder gekocht van Christian Cosmetics. Super fijn en bleef al beter zitten. Maar aangezien ik dit potje al tig jaar heb, gaat de kwaliteit achteruit. Ik gebruik hem nog steeds i.c.m de Browdefiner van catrice, een stift waarmee ik de uiteinden doe, en die goed blijft zitten.

Zo kwam ik via instagram uit op de Anastasia DipBrow. Zo nieuwsgierig als ik ben wilde ik die hebben, maar zo gierig als ik ben wilde ik niet de volle pond betalen… (€29.95)
Dus via marktplaats heb ik een potje op de kop kunnen tikken voor €18,- die zo goed als niet is gebruikt.

image

De kleur is Chocolate en het is een dikke pomade die je met een speciaal wenkbrauw kwastje aan brengt. Hij is waterproof dus ik ben benieuwd hoe lang deze blijft zitten!

image

Dit kwastje is van Essence, Kruidvat.

image

Zo ziet mijn wenkbrauw er zonder make up uit…

Het aanbrengen gaat als volgt:
Je zet eerst een lijn aan de onderkant van je wenkbrauw, dan een lijn aan de bovenkant ongeveer halverwege tot het uiteinde, en de rest vul je in.

image

Aan de onderkant van mijn wenkbrauw doe ik altijd een highlighter, dit geeft een frisse look. De mijne komt van de Action, en is eigenlijk een concealer maar ik vind hem voor onder de wenkbrauw erg fijn.

image

Na zes uur zitten mijn wenkbrauwen nog steeds goed dus ik ben erg tevreden met dit product!!

image

Je kan de Anastasia DipBrow kopen bij Douglas. (Of net als ik, op marktplaats)
Ik moet nog wat meer oefenen op de perfecte wenkbrauw maar dat komt wel.

Xxx

Geef een reactie

