Mijn dagelijkse MakeUp

Als kapster zijnde vind ik dat je altijd mooi verzorgd op je werk moet staan. Daarom draag ik ook altijd Make Up. Alhoewel als ik vrij ben, draag ik lekker niks!

image

Dit gebruik ik allemaal aan standaard make up:
* CC Perfecting Foundation nr.5 van de Hema
* Longlasting BrowDefiner nr.030 Chocolate Brow’nie van Catrice
* Wenkbrauw poeder Irid Brown van Christian Cometics
* Gel Intenze Eyeliner nr.01 Pure Black van L’Oréal
* Compact Powder nr.02 Soft beige van Essence
* Bronzing Powder nr.601 ManhaTan van NYC
* I Love Extreme Crazy Volume Mascara Ultra Black van Essence

Dit is ook de volgorde van hoe ik mijn Make Up opbreng.

image

Lekker blote billen gezicht haha! Schaamte voorbij!
Ik begin uiteraard met een goede dagcreme. De ‘Mirror guess my age’ van de Hema (30+). Daarna volgt een hele dunne laag van de CC Foundation. Ik vind het zo lelijk om een glad geplamuurde pannenkoek op mijn gezicht te hebben dus vandaar heeeeeel dun…
Vervolgens teken ik mijn wenkbrauwen. Wenkbrauw poeder werkt bij mij het beste maar op de een of andere manier verdwijnen mijn puntjes altijd, dus die zet ik even aan met de Eyebrow Definer.

image

Vervolgens vul ik de rest in met poeder.

image

Daarna begin ik met de eyeliner. Over het algemeen doe ik altijd een winged eyeliner.
Vervolgens poeder ik het geheel af, een beetje blush op mijn wangen, en als laatste de mascara!

image

Dit is hoe mijn standaard Make Up eruit ziet. Soms wil ik nog wel eens lipstick op doen, of een mooi glossje, maar dat is net waar ik zin in heb!!

Xxx

Geef een reactie

