Oke, en nu?

Ik heb een blog aangemaakt, want dat lijkt me wel leuk. Maar ik moet nog even uitzoeken hoe en wat…

Vroeger schreef ik erg graag in dagboeken en alles wat door mijn hoofd ging, schreef ik op. Heerlijk om alles ongezouten van me af te schrijven zonder dat ik commentaar kreeg.
Mensen schrikken vaak van mijn eerlijkheid, mijn directheid maar ook van mijn sarcasme en soms kom ik gewoon lomp uit de hoek.
Wat ik met bloggen wil bereiken weet ik eigenlijk niet.. Misschien wordt het een soort openbaar dagboek, misschien heb ik soms gewoon gruwelijk zin om te klagen, maar wil ik daar niemand mee lastig vallen… Misschien wil ik graag delen wat ik mee heb gemaakt, wat ik ergens van vind, wat ik heb gekocht, of gegeten, of gewoon even kwijt wat er op mijn hart ligt..
Ik zie het wel!!!
Maar eerst even ontdekken hoe het werkt!!

Xxx

6 gedachten over “Oke, en nu?

      1. Ja daar heb ik ook last van, maar we blijven vol houden, ik word er ook al handiger in😁

        Like

      2. Tags gebruiken werkt ook goed! Als je een verhaaltje aan het tikken bent en je haalt even je toetsenbord weg, dan staat er ‘berichtinstellingen’ en dan kan je tags invullen

        Like

Geef een reactie

